Het verhaal van Miriam

“Als administratief medewerker bij Gabriëls ben ik onder andere verantwoordelijk voor het boeken van inkoopfacturen, het regelen van alle administratie en papieren rondom inleners, het controleren van uren en het notuleren in vergaderingen. Verder weten mijn collega’s me altijd wel te vinden als ze het druk hebben en ik kleine taken van ze kan overnemen. Dat vind ik alleen maar leuk, dat houdt mijn werk lekker afwisselend. Ik loop al best een tijd mee bij Gabriëls, de automatisering van de afgelopen jaren heeft mijn werk een stuk makkelijker en efficiënter gemaakt en ik heb me altijd heel erg gewaardeerd gevoeld. Ook de sfeer is trouwens altijd hetzelfde gebleven. Collega’s die nieuw zijn, worden meteen in de groep opgenomen. En hoewel er veel grappen worden gemaakt, zijn mijn collega’s er ook voor je als het even minder goed met je gaat. De klik die we onderling hebben, daar krijg ik enorm veel energie van. De meeste collega’s binnen Gabriëls, zijn vaak een stuk jonger dan ik. Maar daar heb ik geen moeite mee. Tijdens de borrels of barbecues ben ik vaak degene die sluit, zelfs al neem ik me voor om vroeg naar huis te gaan.”

Sjef & Sjef
BEANTWOORDEN AL JE VRAGEN!
Heb je een toffe vacature gevonden of wil je meer weten over ons familiebedrijf? Neem gemakkelijk contact op of stuur gewoon een appje.
gabriels elektro

Bekijk ook andere interviews